23 Eylül 2013 Pazartesi

Sevimli Baykuşlar #1

Baykuşlar her ne kadar bizim kültürümüzde uğursuz kabul edilse de, ben bir kişi ya da eşyanın uğursuzluğuna inanmadığım için, bu sevimli hayvanları çok seviyorum.

Şu an elimde 4-5 farklı çeşit baykuş kalıbı var. Zaman bulup modelledikçe hepsini paylaşacağım. 



Elimdeki kumaşla bu modeli yaptım, ama kafamda çok farklı kumaşlarla değişik kombinler var.
Sonra bu kuşlardan birde kapı süsü yapacağım.

Her iki baykuşda dolgulu. Dolgu malzemesi olarak elyaf kullanıyorum.


Bu kuş ise tamamen keçeden, gotik çalışıldı. Sevgili OjemRujumRimelim'in beğendiği renkler ile isminin baş harfini göbeğine iliştirdim :)

Yepyeni modellerle görüşmek üzere...

Beğendiğiniz şeylere sahip olmak isterseniz veya aklımda bu var benim için yapabilir misin dersenizsekerkeceler@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder